onsdag 30 december 2009

Nya prylar på födelsedagen. :-)


Dock ingen båt ännu

3 kommentarer:

Team Trollar´n sa...

GRATTIS !!!
Men... Vad är det för nån liten lattjo pryl...? Nyfiken... :-)
Gott Nytt År !

// Trollar´n

Anonym sa...

Present!!??
Låt mig gissa att du har köpt det själv!!! Det ser ju intressant ut.
Är det ett kombinationsinstrument?
Sålde du trollingbrädan??
Blir man inbjuden på montageparty??
Hör av dig, jag kommer!

Mvh Florre

Team Brutal sa...

Trollarn, jag skrev svaret på i din gästbok.

Florian,
Trollingbrädan är kvar, kan vara bra att ha till nästa båt, som vi kämpade med den!
Montageparty?
Självklart du är given gäst när det skall monteras, du är ju exper. Skall bar skaffa en ny skuta först. Jag kommer ihåg när vi monterade allt på den gamal båten en kall lördag för några år sedan. Jag trodde vi skulle provköra på eftermiddagen.... vi höll ju på till 01.45 på natten.. hahaha.